Konu
Renault Broadway ile 250 bastım
22-10-2010, 11:22:11
#1
HazarHizmet
Merhabalar,
Az önce Renault Broadway ile 250 bastım
nasıl mı?
İşte resimlerini çektim
4
tane hemde (farklı yerlerde).
Resimler;
Sizce nasıl?
İnandınız mı bastı ma?