Hocam, Online SA:MP ile oynamak isterseniz beraber oynayabiliriz. Gerçekten çok seviyorum GTA serisini yılların eskitemediği Vice City'nin müdavimlerinden ve mod yapanlarındanım. GTA SA Multi Player oynayabiliriz. Buluşacağımız server adresini verin maksat günde 20 dakikada olsa kafa dağıtabilmek değil mi