Konu
Renault Broadway ile 250 bastım
23-10-2010, 00:01:34
#13
HazarHizmet
JerusaLem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ciddi sandım o nasıl diyecektim
Dalga denizde olur
Ben burada dalga geçmiyorum
Ben ciddi ciddi 250 bastım
resimlerde görüldüğü gibi