Başkan Km nasıl gözüküyor eklenti mi var? Bende niye yok :-((
Evet,
http://www.forumturka.net/forum/gta-...ostergesi.html
Bu siteden indirdim bende kurdum.
Ama lamba yakma "L" ile açma kapatma ile sınırsız nitro vardı fareye basınca basıyordu onu iptal etti
Dosya değiştiriyor.