Çilemse çekerim Ozinga. Bu lafımı iyi belle Ozinga iyi belle.
Labidik hiç olmazsa bir fon oluşturulamazmıydı sence? Dipnot:Lütfen mantık çerçevesi dışına çıkmayalım arkadaşlar.
<konudışı>Ozinga sen oynak mısın?(ciddi bir soru cevabı bekliyorum)</konudışı>
Black insanlık namına konuşuyorum şu an: "Sen insanlıktan nasibini almamışsın!"
<konudışı>Ozinga sen oynak mısın?(ciddi bir soru cevabı bekliyorum)</konudışı>
Black insanlık namına konuşuyorum şu an: "Sen insanlıktan nasibini almamışsın!"
Kara murat nerden çıkardın sen oynak olduğumu ? ciddi soruytorum.