• 31-05-2007, 16:34:05
    #10
    ohhh iyi olmuş
    sen gold dıye hava atarmısın öle
    al sana gold
    normal user olsan yardımcı olurduk
    ama burjuva takımına kıl oluyorum
  • 31-05-2007, 16:34:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git don al bi tarafına m6 yerine
    Çilemse çekerim Ozinga. Bu lafımı iyi belle Ozinga iyi belle.
    Labidik hiç olmazsa bir fon oluşturulamazmıydı sence?
    Dipnot:Lütfen mantık çerçevesi dışına çıkmayalım arkadaşlar.
  • 31-05-2007, 16:35:41
    #12
    Misafir
    o lafı deil seni bile anladın sen anladın
  • 31-05-2007, 16:40:49
    #13
    <konudışı>Ozinga sen oynak mısın?(ciddi bir soru cevabı bekliyorum)</konudışı>
    Black insanlık namına konuşuyorum şu an: "Sen insanlıktan nasibini almamışsın!"
  • 31-05-2007, 16:42:41
    #14
    Misafir
    Üzerine hafif birşeyler al geliyorum
  • 31-05-2007, 16:42:50
    #15
    benim mesajımın şaka olduğunu düşünüp seninkininde şaka olduğunu düşünüyorum
  • 31-05-2007, 16:44:03
    #16
    Misafir
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudışı>Ozinga sen oynak mısın?(ciddi bir soru cevabı bekliyorum)</konudışı>
    Black insanlık namına konuşuyorum şu an: "Sen insanlıktan nasibini almamışsın!"
    Kara murat nerden çıkardın sen oynak olduğumu ? ciddi soruytorum.
  • 31-05-2007, 16:44:31
    #17
    yorumsuz
  • 31-05-2007, 16:44:43
    #18
    Misafir
    baysal vs black fight round 1