Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
git don al bi tarafına m6 yerine
Çilemse çekerim Ozinga. Bu lafımı iyi belle Ozinga iyi belle.
Labidik hiç olmazsa bir fon oluşturulamazmıydı sence?
Dipnot:Lütfen mantık çerçevesi dışına çıkmayalım arkadaşlar.