Konu
Yazıklar olsun r10
31-05-2007, 16:34:48
#11
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ozinga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
git don al bi tarafına m6 yerine
Çilemse çekerim Ozinga. Bu lafımı iyi belle Ozinga iyi belle.
Labidik hiç olmazsa bir fon oluşturulamazmıydı sence?
Dipnot
:Lütfen mantık çerçevesi dışına çıkmayalım arkadaşlar.