Konu
Yazıklar olsun r10
31-05-2007, 16:34:05
#10
Black1
ohhh iyi olmuş
sen gold dıye hava atarmısın öle
al sana gold
normal user olsan yardımcı olurduk
ama burjuva takımına kıl oluyorum