• 31-05-2007, 16:15:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ağız tadıyla bir iddaa yapayım dedim. Garanti hesabımda para kalmamış. Oynayamıyorum iddaa. Koca r10 dan bir kişi al şu 5 ytl yi oyna iddaa sevin demedi. Yazıklar olsun r10! Yazıklar olsun r10 halkı!
  • 31-05-2007, 16:17:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Banka hesabım oLsa atardım valla 10 Lira
  • 31-05-2007, 16:22:19
    #3
    Bırakın gözünüzü seveyim. İddaa oynayana saygı kalmamış artık.
  • 31-05-2007, 16:23:23
    #4
    Misafir
    kes len lame.
  • 31-05-2007, 16:23:34
    #5
    Misafir
    tüüüüüü sana verdiğim emeklere baysal
  • 31-05-2007, 16:28:12
    #6
    İlla diyosunuz kalk şimdi. Bmw M6 la iddaa bayiine git. Ya benzin parasını düşündünüzmü hiç?
  • 31-05-2007, 16:29:51
    #7
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla diyosunuz kalk şimdi. Bmw M6 la iddaa bayiine git. Ya benzin parasını düşündünüzmü hiç?

    BMW M6 mı ciddimisin ben sana 20 30 YTL atim belki bi tur verirsin
  • 31-05-2007, 16:31:27
    #8
    Misafir
    5 ytl kim bulmuşki başkasına verecek töbe töbe
  • 31-05-2007, 16:32:09
    #9
    Misafir
    git don al bi tarafına m6 yerine