Konu
Yazıklar olsun r10
31-05-2007, 16:29:51
#7
Greyfurt
Baysal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlla diyosunuz kalk şimdi. Bmw M6 la iddaa bayiine git. Ya benzin parasını düşündünüzmü hiç?
BMW M6 mı
ciddimisin
ben sana 20 30 YTL atim
belki bi tur verirsin