Yazıklar olsun r10 - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazıklar olsun r10
64
●
1.799
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yazıklar olsun r10
1
2
3
4
5
6
7
8
31-05-2007, 17:36:19
#37
Kaiser_Dealxa
Misafir
ınga smilei
31-05-2007, 17:44:19
#38
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ozinga sana php öğreteyim bana 5 ytl ver. Yada arkadaşım kankam dostum ol 5 ytl ver.
31-05-2007, 17:51:00
#39
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
gel buca tınaztepeye verim sana 5 ytl :P
31-05-2007, 17:58:45
#40
SistemNetworks
ErsinAcar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gel buca tınaztepeye verim sana 5 ytl :P
İşcievlerinde bulasalım bari bende yaparım bişeyler
31-05-2007, 17:59:53
#41
Baysal
İşçievlerinde fatih var. Onu görürsen söyle pahalı şortumu getirsin.
31-05-2007, 21:00:52
#42
CyBer[S]
Üyeliği durduruldu
Abi Bmw 6 var ise gel bize
Beraber Gidelim idda bayisine Hatta Benzide Benden
31-05-2007, 21:09:23
#43
strhost
Üyeliği durduruldu
"iddaa Haramdir Yavrum Oynamayin"
-------------------------------------
Bu Hafta Banko Maçlar Var Mi?
31-05-2007, 21:13:27
#44
Baysal
Kuponu bizzat gidip yatırdım. Konuyu kilitliyorum.
31-05-2007, 21:55:36
#45
aLp3r
Misafir
Baysal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kuponu bizzat gidip yatırdım. Konuyu kilitliyorum.
İki katını vereyim kes sesini zırlamayı kes baysal başımı ağrıtıyosun...
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler