• 31-05-2007, 17:36:19
    #37
    ınga smilei
  • 31-05-2007, 17:44:19
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ozinga sana php öğreteyim bana 5 ytl ver. Yada arkadaşım kankam dostum ol 5 ytl ver.
  • 31-05-2007, 17:51:00
    #39
    Üyeliği durduruldu
    gel buca tınaztepeye verim sana 5 ytl :P
  • 31-05-2007, 17:58:45
    #40
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel buca tınaztepeye verim sana 5 ytl :P

    İşcievlerinde bulasalım bari bende yaparım bişeyler
  • 31-05-2007, 17:59:53
    #41
    İşçievlerinde fatih var. Onu görürsen söyle pahalı şortumu getirsin.
  • 31-05-2007, 21:00:52
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Abi Bmw 6 var ise gel bize Beraber Gidelim idda bayisine Hatta Benzide Benden
  • 31-05-2007, 21:09:23
    #43
    Üyeliği durduruldu
    "iddaa Haramdir Yavrum Oynamayin"

    -------------------------------------

    Bu Hafta Banko Maçlar Var Mi?
  • 31-05-2007, 21:13:27
    #44
    Kuponu bizzat gidip yatırdım. Konuyu kilitliyorum.
  • 31-05-2007, 21:55:36
    #45
    Misafir
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuponu bizzat gidip yatırdım. Konuyu kilitliyorum.
    İki katını vereyim kes sesini zırlamayı kes baysal başımı ağrıtıyosun...