Konu
Yazıklar olsun r10
31-05-2007, 17:58:45
#40
SistemNetworks
ErsinAcar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gel buca tınaztepeye verim sana 5 ytl :P
İşcievlerinde bulasalım bari bende yaparım bişeyler