• 31-05-2007, 16:47:13
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Black konu sence şakalık bir konumu? Ben iddaa oynayamıyorum. Kalbim kırık. Duygularımla oynayanlar var.
    Ozinga labidik senin yaptıklarını anlattı. İnsan işi değil onlar. Ordan yani, yanlış anlama.
  • 31-05-2007, 16:48:00
    #20
    Kolalar, cipsler alındı mı?
  • 31-05-2007, 16:48:48
    #21
    sen hep bizle dalga geçtin userız dıye kalbimizi kırdın
    user olsakta ıddaa oynamana yardım ederdık ayıp ettin valla
    labiduya gidiceğine bize gel bak hemen kuyunu kazmaya başladı
  • 31-05-2007, 16:50:53
    #22
    Misafir
    baysal pop reklam almayı kabul edersen 5 ytl yollayabilirim anlaşabiliriz
  • 31-05-2007, 16:51:02
    #23
    Misafir
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozinga labidik senin yaptıklarını anlattı. İnsan işi değil onlar. Ordan yani, yanlış anlama.
    Yorumsuz, keyifsizim uÄŸraÅŸmayacam hade eyv...
  • 31-05-2007, 16:55:28
    #24
    Bilyonerde mı oynuyorsun atıyım 1 ytl
  • 31-05-2007, 16:56:33
    #25
    niye mantık dışı olsun ya elbet olur bigün oda neden olmasın yani
  • 31-05-2007, 16:57:09
    #26
    Black bende user olcam. 5 ytl ver, kankam dostum arkadaşım.
    Labidik 5 ytl sen yollarsan kankam dostum arkadaşım sen olursun.
    Açıkçası 5 ytl veren kankam dostum arkadaşım olur.
  • 31-05-2007, 17:01:34
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Bir biskrem versem...