• 03-12-2009, 12:50:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google' i kapatırdım birşeyide googlesiz bulsunlar.
    chakal hocam, seninki de tam çakallık olmuş
  • 03-12-2009, 12:53:40
    #20
    Google Anasayfasına Türkiye alayınıza gider , varsa delikanlınız çıksın ortaya yazardım..
  • 03-12-2009, 13:34:39
    #21
    hisselerinin %51 kısmının benim olması için sabahtan akşama günü kadar noterde geçirirdim.
  • 03-12-2009, 13:38:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    r10u banlarım diyormuşum
  • 03-12-2009, 14:12:44
    #23
    Kapatırım
  • 03-12-2009, 14:30:21
    #24
    böyle birşey hiçbir zaman olmayacağı için ümitlenmezdim
  • 03-12-2009, 14:35:04
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elime büyük bir sanayi fön makinası alıp tüm HDDleri eritirdim
  • 03-12-2009, 14:48:57
    #26
    şahinK nın resmini koyardım altına da hoş geldiniz yazardım
  • 03-12-2009, 15:43:40
    #27
    Birçok site açıp hepsini pr10 yapardım sonuçta 1 gün bende olcak google sonra olmiyacak Pr 10 olan sitelerdende sonradan para kazanırdım