• 30-12-2025, 10:37:13
    #19
    Omitra SMM Panel Yazılımı
    Genelde Evde oluyoruz Heryer kalabalık pek birşey yapmıyoruz
  • 30-12-2025, 10:42:32
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yıllardır anlayamadığım bir şey var; Hadi sevindirmek için bir çocuğun doğum günü kutlanabilir, yeni yılı biz kimin ve ne için kutluyoruz?
  • 30-12-2025, 22:57:03
    #21
    OzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır anlayamadığım bir şey var; Hadi sevindirmek için bir çocuğun doğum günü kutlanabilir, yeni yılı biz kimin ve ne için kutluyoruz?
    Sen sorasın diye 😊
  • 31-12-2025, 14:48:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen sorasın diye 😊
    bende sordum rahatyalabilir siniz
  • 31-12-2025, 17:59:48
    #23
    OzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır anlayamadığım bir şey var; Hadi sevindirmek için bir çocuğun doğum günü kutlanabilir, yeni yılı biz kimin ve ne için kutluyoruz?
    Gulmek, eglenmek birbirimize hediye almak hatirlamak hatirlanmak icin kisiye ozel degil herkeze ozel bir gun. Tatil yapmak yeni yerler gormek eglenmek cosmak icin guzel bir gun. Bu vesileyle insanlar birlikte hos vakit geciriyor bence mukemmel bir gun
  • 31-12-2025, 19:45:41
    #24
    Yılbaşını bugün evde ve daha önce belirttiğim gibi özel bir menü ile kutladık. Bu aralar çok sık et yediğimizden, Knorr mantarlı spagetti yemeyi tercih ettik. Pastayı da unutmadık 😊 Allah olmayanlara da versin. Yeni yılınızı kutlarım