Yıl başını nerede kutlayacaksınız?
23
●520
- 30-12-2025, 10:42:32Üyeliği durdurulduYıllardır anlayamadığım bir şey var; Hadi sevindirmek için bir çocuğun doğum günü kutlanabilir, yeni yılı biz kimin ve ne için kutluyoruz?
- 30-12-2025, 22:57:03Sen sorasın diye 😊OzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2025, 14:48:29Üyeliği durduruldubende sordum rahatyalabilir sinizOnur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2025, 17:59:48Gulmek, eglenmek birbirimize hediye almak hatirlamak hatirlanmak icin kisiye ozel degil herkeze ozel bir gun. Tatil yapmak yeni yerler gormek eglenmek cosmak icin guzel bir gun. Bu vesileyle insanlar birlikte hos vakit geciriyor bence mukemmel bir gunOzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle