• 29-12-2025, 16:35:37
    #1
    Yeni yıl geldi sayılır planlar yapıldımı nerede gireceksiniz yeni yıla kimlerle kutlayacaksınız
  • 29-12-2025, 16:36:48
    #2
    Doğum Günleri, Yıl başı gibi kutlamalar bana saçma geliyor (Dini inançtan, batıl inançtan, veya diğer şeylerden değil, sadece saçma geliyor)
    Evdeyim
  • 29-12-2025, 16:37:00
    #3
    Platin üye
    Hangi ulke karar veremedim yarin otelden ayrilip duruma gore bakacagim 😂
  • 29-12-2025, 16:38:00
    #4
    Evimden konforlusu var mı ya ( çok borcum var hığğğğ )
  • 29-12-2025, 16:38:19
    #5
    Kadıköy Beşiktaş takılırız diyorduk ama bu son haberlerden sonra korkmadık değil yani
  • 29-12-2025, 16:40:55
    #6
    Ptt
  • 29-12-2025, 16:43:29
    #7
    bi 150$ lazım ona göre plan yaparım
  • 29-12-2025, 16:45:43
    #8
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum Günleri, Yıl başı gibi kutlamalar bana saçma geliyor (Dini inançtan, batıl inançtan, veya diğer şeylerden değil, sadece saçma geliyor)
    Evdeyim
    Tıpkı senin gibi cevabım benimde
  • 29-12-2025, 16:47:44
    #9
    Evde oturup çay içerek😅