unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum Günleri, Yıl başı gibi kutlamalar bana saçma geliyor (Dini inançtan, batıl inançtan, veya diğer şeylerden değil, sadece saçma geliyor)
Evdeyim
Tıpkı senin gibi cevabım benimde