• 29-12-2025, 16:48:21
    #10
    Sıradan bir gün .
  • 29-12-2025, 17:00:28
    #11

  • 29-12-2025, 17:12:41
    #12
    Evde ama özel yemek menüsü yaptırmak kaydıyla
  • 29-12-2025, 17:22:24
    #13
    Evdeyizzzz
  • 29-12-2025, 20:05:39
    #14
    İş yerinde
  • 29-12-2025, 20:06:52
    #15
    FTTP. pardon PTT.
  • 29-12-2025, 22:10:33
    #16
    Hiçbir zaman kutlamadım daha doğrusu kutlayamadım ne doğum günü ne yılbaşı ne de başka özel gün maalesef .Organize edecek kişi yok,çevre yok o kafada insanlar çevremde yok daha doğrusu . Evde oturup sosyal medyadan milletin kutlamalarına bakarım her zamanki gibi .
  • 29-12-2025, 22:14:32
    #17
    Evde
  • 30-12-2025, 02:07:05
    #18
    Evde