Yıl başını nerede kutlayacaksınız?
23
●520
- 29-12-2025, 22:10:33Hiçbir zaman kutlamadım daha doğrusu kutlayamadım ne doğum günü ne yılbaşı ne de başka özel gün maalesef .Organize edecek kişi yok,çevre yok o kafada insanlar çevremde yok daha doğrusu . Evde oturup sosyal medyadan milletin kutlamalarına bakarım her zamanki gibi .
