Hiçbir zaman kutlamadım daha doğrusu kutlayamadım ne doğum günü ne yılbaşı ne de başka özel gün maalesef .Organize edecek kişi yok,çevre yok o kafada insanlar çevremde yok daha doğrusu . Evde oturup sosyal medyadan milletin kutlamalarına bakarım her zamanki gibi .