OzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır anlayamadığım bir şey var; Hadi sevindirmek için bir çocuğun doğum günü kutlanabilir, yeni yılı biz kimin ve ne için kutluyoruz?
Sen sorasın diye 😊