Yılbaşını bugün evde ve daha önce belirttiğim gibi özel bir menü ile kutladık. Bu aralar çok sık et yediğimizden, Knorr mantarlı spagetti yemeyi tercih ettik. Pastayı da unutmadık 😊 Allah olmayanlara da versin. Yeni yılınızı kutlarım