• 21-05-2009, 22:05:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hastalıkta sağlıkta , iyi günde kötü günde pc'min yanında olacağıma yemin ediyorum

    monitörü öpebilirmiyim
  • 21-05-2009, 22:10:06
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsın desin derim ben biri bana ya bilgisayarın ya ben derse 1 dakka beklemeden bilgisayarımı seçerim.Neden ?
    Bilgisayarım bana asla yalan söylemez,
    Bilgisayarım beni aldatmaz,
    Bir gün ben seni sevmiyorum deyip başka bi bilgisayarla kaçmaz,
    Hep yanımdadır ve hep benimdir.
    Bana al yüzüğü bilgisayarına tak diyen biri olsa diyeceğim söz herhalde sen zaten ona kumaydın olur.
    Bilgisayarın su koyu verip bozulduğunda görürüm seni
  • 21-05-2009, 22:11:12
    #21
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PC'yi kıskanan yok işte anlamıyorsunuz kızlar olarak. Sen evden interneti kestirdin de sana kızan veya seni kıskanan mı oldu? Olay teknolojinin neye amaçla kullanacağına bağlı değişiyor. İnternete bilgisayar dışında envai çeşit araçla erişebilirsin artık. Bizim kıskandığımız PC değil. Ben bilgisayarı bir dünya olarak görüyorum. Nasıl sevdiğimi gerçek dünyada kıskanıyorsam, bu dünyada da kıskanmam lazım zira kötülüğün nereden geleceği belli olmaz.
    He ben bu arada artık kimseyi kıskanmıyorum. Kıskanmak için sevmek lazım.
    He ben farklı bişi demiştim sanki

    Hem sevme zaten boşver sevmek iyi olmuyor insan üzülüyor.en güzeli tek başına olmak hür ve sağlıklı

    sana karışan da olmuyor ne güzel vur patlasın çal oynasın hayat
  • 22-05-2009, 00:24:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He ben farklı bişi demiştim sanki

    Hem sevme zaten boşver sevmek iyi olmuyor insan üzülüyor.en güzeli tek başına olmak hür ve sağlıklı

    sana karışan da olmuyor ne güzel vur patlasın çal oynasın hayat
    kim üzdü seni bu kadar
  • 22-05-2009, 00:30:16
    #23
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim üzdü seni bu kadar
    herkes üzüyor beni
  • 22-05-2009, 00:31:00
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yalan söyleme ben üzmüyorum
  • 22-05-2009, 00:31:27
    #25
    baya güzelmiş sende taksaydın ...
  • 22-05-2009, 01:10:38
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ne güzel işte pc ile evlense idin coreduo2 çocukların olurdu.
  • 22-05-2009, 01:15:01
    #27
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalan söyleme ben üzmüyorum
    bir de sen üzseydin bari yok artık derdim