Eski nişanlımın sözü..
60
●1.870
- 06-06-2009, 10:55:05Kendi sitemde buraya çok uygun bi smiley vardı onu ekliyorumteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2009, 03:30:03Bizim gibi google manyaklarının her zaman karşılaştığı sorunların en başında gelir heralde bu konu.
Kız: Ne yapıyorsun?
Erkek: Bilgisayar Başındayım
Kız: Ne Zaman Değilsinki.
Erkek: Ne Yapim Ekmek Parası
Kız: Ya Ben Ya Bilgisayar
Erkek: Kendine Hiç Şans Vermiyorsun
Kız: Hönk.! - 07-06-2009, 10:28:05Takma kafaya koca oğlan sana kız mı yokKadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri bana ya bilgisayarın ya ben derse 1 dakka beklemeden bilgisayarımı seçerim.Neden ?