• 21-05-2009, 14:33:01
    #10
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi zamanlar paraya aşıktım.
    Birgün onu aldattım eskisi gibi yüz vermiyor artık bana
    once seni benimle aldattı, sonrada başkalarıyla beni...
  • 21-05-2009, 14:41:35
    #11
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    once seni benimle aldattı, sonrada başkalarıyla beni...
    Çoğul konuşmana gerek yok ben tek kişiyim.
  • 21-05-2009, 14:45:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben Atatürk'e aşığım
  • 21-05-2009, 14:48:33
    #13
    iyi demiş hoş demişde kendini bilgisayarla kıyaslaması bana göre yanlış
  • 21-05-2009, 14:48:48
    #14
    Benim kız arkadaşım da aynı şeyi her an diyebilir
  • 21-05-2009, 16:14:01
    #15
    Abla iyi laf söylemiş . (Sanırım Ablam)
  • 21-05-2009, 21:34:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kızlarda harbiden akıl yok. 1 kere daha tescil edildi bu.

    Benim de vardı bu şekilde bi sevgilim. Bir gün aldım karşıma ben çalışmazsam şunlar şunlar olmaz her haftasonu sinemaya gidemeyiz, canımız sıkılınca arabaya atlar gezemeyiz vs vs. Bunlara rağmen HALA anlamadı, bizde ayrıldık.
  • 21-05-2009, 21:39:45
    #17
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızlarda harbiden akıl yok. 1 kere daha tescil edildi bu.
    Benim de vardı bu şekilde bi sevgilim. Bir gün aldım karşıma ben çalışmazsam şunlar şunlar olmaz her haftasonu sinemaya gidemeyiz, canımız sıkılınca arabaya atlar gezemeyiz vs vs. Bunlara rağmen HALA anlamadı, bizde ayrıldık.
    sen çok mu zekisin hakaret etme bee getirme yanına beni tescil edilmişmiş erkekler nasıl sen biliyor musun hiç bir de o açıdan düşün bakalım

    Hadi kızlar netten para kazandığını anlamaya biliyor ama erkekler hepten bi acaip oluyor.pc nin ta kendisini kıskanıyorlar.vay efendim ne işin var,neti keselim pcyi kapayalım vs. vs.madalyonun her zaman 2 yüzü vardır.sanki wm sevgilisi olan erkekler daha değişik gibi konuşuyorsun.sonuçta insanız işte.herkes aynı.ne farkımız var birbirimizden.

    insan sığ olmaya görsün.kız erkek farketmez
  • 21-05-2009, 22:00:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    PC'yi kıskanan yok işte anlamıyorsunuz kızlar olarak. Sen evden interneti kestirdin de sana kızan veya seni kıskanan mı oldu? Olay teknolojinin neye amaçla kullanacağına bağlı değişiyor. İnternete bilgisayar dışında envai çeşit araçla erişebilirsin artık. Bizim kıskandığımız PC değil. Ben bilgisayarı bir dünya olarak görüyorum. Nasıl sevdiğimi gerçek dünyada kıskanıyorsam, bu dünyada da kıskanmam lazım zira kötülüğün nereden geleceği belli olmaz.

    He ben bu arada artık kimseyi kıskanmıyorum. Kıskanmak için sevmek lazım.



    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen çok mu zekisin hakaret etme bee getirme yanına beni tescil edilmişmiş erkekler nasıl sen biliyor musun hiç bir de o açıdan düşün bakalım
    Hadi kızlar netten para kazandığını anlamaya biliyor ama erkekler hepten bi acaip oluyor.pc nin ta kendisini kıskanıyorlar.vay efendim ne işin var,neti keselim pcyi kapayalım vs. vs.madalyonun her zaman 2 yüzü vardır.sanki wm sevgilisi olan erkekler daha değişik gibi konuşuyorsun.sonuçta insanız işte.herkes aynı.ne farkımız var birbirimizden.
    insan sığ olmaya görsün.kız erkek farketmez