PC'yi kıskanan yok işte anlamıyorsunuz kızlar olarak.

Sen evden interneti kestirdin de sana kızan veya seni kıskanan mı oldu?

Olay teknolojinin neye amaçla kullanacağına bağlı değişiyor. İnternete bilgisayar dışında envai çeşit araçla erişebilirsin artık. Bizim kıskandığımız PC değil. Ben bilgisayarı bir dünya olarak görüyorum. Nasıl sevdiğimi gerçek dünyada kıskanıyorsam, bu dünyada da kıskanmam lazım zira kötülüğün nereden geleceği belli olmaz.
He ben bu arada artık kimseyi kıskanmıyorum. Kıskanmak için sevmek lazım.
sen çok mu zekisin

hakaret etme bee getirme yanına beni

tescil edilmişmiş erkekler nasıl sen biliyor musun hiç bir de o açıdan düşün bakalım

Hadi kızlar netten para kazandığını anlamaya biliyor ama erkekler hepten bi acaip oluyor.pc nin ta kendisini kıskanıyorlar.vay efendim ne işin var,neti keselim pcyi kapayalım vs. vs.madalyonun her zaman 2 yüzü vardır.sanki wm sevgilisi olan erkekler daha değişik gibi konuşuyorsun.sonuçta insanız işte.herkes aynı.ne farkımız var birbirimizden.
insan sığ olmaya görsün.kız erkek farketmez