Eski nişanlımın sözü.. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski nişanlımın sözü..
60
●
1.870
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Eski nişanlımın sözü..
1
2
3
4
5
6
7
22-05-2009, 10:03:14
#28
Kadir TUTAK
Arkadaşlar konu epey uzamış bakmaya vaktim yoktu.
Zaten sonuç belli Acer aspire 4710 ile Seviyeli bir ilişki yaşıyoruz.
23-05-2009, 16:54:49
#29
Kadir TUTAK
1 ay oldu ayrılalı çok özledim
Aradım dinledim sesini özelden kadir yapma dedi barışalım dedi
23-05-2009, 17:06:04
#30
HaCKeW
Bilgisayarı bırakmadığın için ayrıldınız galiba
23-05-2009, 17:13:29
#31
Zafer
simdidensaol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hastalıkta sağlıkta , iyi günde kötü günde pc'min yanında olacağıma yemin ediyorum
monitörü öpebilirmiyim
En güzelini söylemiş duyunca öptüm monitörümü
bi anda ağlayasım geldi.
24-05-2009, 09:01:30
#32
Kadir TUTAK
HaCKeW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayarı bırakmadığın için ayrıldınız galiba
Yok abicim benim işler vardı pc de o dedi sinemaya gidelim yok dedim kalkmış arkadaşlarıyla gitmiş. Birde erkekde varmış. Tavrımızı koyduk. Olan oldu
24-05-2009, 13:00:12
#33
Cycl0ne
bi gün benimkide demez inş
25-05-2009, 22:48:50
#34
Kadir TUTAK
Allah kimseye vermesin
28-05-2009, 21:26:54
#35
pyromus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben olsam resmi çekip kıza bile yollardım
28-05-2009, 21:35:01
#36
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kadir21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah kimseye vermesin
amin...
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler