simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastalıkta sağlıkta , iyi günde kötü günde pc'min yanında olacağıma yemin ediyorum
monitörü öpebilirmiyim
En güzelini söylemiş duyunca öptüm monitörümü bi anda ağlayasım geldi.