• 22-05-2009, 10:03:14
    #28
    Arkadaşlar konu epey uzamış bakmaya vaktim yoktu.

    Zaten sonuç belli Acer aspire 4710 ile Seviyeli bir ilişki yaşıyoruz.
  • 23-05-2009, 16:54:49
    #29
    1 ay oldu ayrılalı çok özledim Aradım dinledim sesini özelden kadir yapma dedi barışalım dedi
  • 23-05-2009, 17:06:04
    #30
    Bilgisayarı bırakmadığın için ayrıldınız galiba
  • 23-05-2009, 17:13:29
    #31
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastalıkta sağlıkta , iyi günde kötü günde pc'min yanında olacağıma yemin ediyorum
    monitörü öpebilirmiyim
    En güzelini söylemiş duyunca öptüm monitörümü bi anda ağlayasım geldi.
  • 24-05-2009, 09:01:30
    #32
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı bırakmadığın için ayrıldınız galiba

    Yok abicim benim işler vardı pc de o dedi sinemaya gidelim yok dedim kalkmış arkadaşlarıyla gitmiş. Birde erkekde varmış. Tavrımızı koyduk. Olan oldu
  • 24-05-2009, 13:00:12
    #33
    bi gün benimkide demez inş
  • 25-05-2009, 22:48:50
    #34
    Allah kimseye vermesin
  • 28-05-2009, 21:26:54
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben olsam resmi çekip kıza bile yollardım
  • 28-05-2009, 21:35:01
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kimseye vermesin
    amin...