JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PC'yi kıskanan yok işte anlamıyorsunuz kızlar olarak. Sen evden interneti kestirdin de sana kızan veya seni kıskanan mı oldu? Olay teknolojinin neye amaçla kullanacağına bağlı değişiyor. İnternete bilgisayar dışında envai çeşit araçla erişebilirsin artık. Bizim kıskandığımız PC değil. Ben bilgisayarı bir dünya olarak görüyorum. Nasıl sevdiğimi gerçek dünyada kıskanıyorsam, bu dünyada da kıskanmam lazım zira kötülüğün nereden geleceği belli olmaz.
He ben bu arada artık kimseyi kıskanmıyorum. Kıskanmak için sevmek lazım.
He ben farklı bişi demiştim sanki

Hem sevme zaten boşver sevmek iyi olmuyor insan üzülüyor.en güzeli tek başına olmak hür ve sağlıklı

sana karışan da olmuyor ne güzel vur patlasın çal oynasın hayat