teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He ben farklı bişi demiştim sanki

Hem sevme zaten boşver sevmek iyi olmuyor insan üzülüyor.en güzeli tek başına olmak hür ve sağlıklı

sana karışan da olmuyor ne güzel vur patlasın çal oynasın hayat
kim üzdü seni bu kadar