• 16-02-2007, 18:50:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bi süredir görüyorum bazı kişler ısrarla cümle içindeki "l" leri büyük yazıyor. Acaba bu hastalığın nerden çıktığını veya neden öyle yazıldığını bilen varmı. Kendilerini bi mol su ile boğmak istiyorum Çok sinir olmaktayım çünkü
  • 16-02-2007, 19:44:30
    #2
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece "l" ler mi?
    ç ler "ch",
    ş ler "$h",
    g,ğ ler "q",
    b ler "ß"
    ..............
    Yok yok ne yaptın dost burası r10, Allah'tan "$h" kullanan görmedim daha forumda. Ama kullanan olursada arkadaşlar çiziyorlar sanırım
  • 16-02-2007, 19:52:08
    #3
    bencede ıyı bak
    b harfı yerıne ß simgesi kullananlar a harfı yerıne æ sımgesı kullananlar dolu
  • 16-02-2007, 20:05:28
    #4
    meseLa böyLemi

    allahtan benim öyle bir sorunum yok

    ama bir aralar bazı kişiler şekilli bir şey olduğunu sanarak

    zorla "l" harfini büyük yazıyordu.

    normalde zaten yavaş yazan adamlar "l" büyük yazcam diye 1 kelimeyi 5 dk ya yazıyordu

    sonra bu zorla kazanılmış alışkanlık herkeze yayıldı.

    bu alışkanlık "bU aLıŞkAnLıĞa" göre kat kat daha iyi diye düşünüyorum
  • 16-02-2007, 22:20:43
    #5
    Platin üye
    sanal alem salağı daha salak yapıyor,buda ıspatı,bir yakınım e posta gelmedi diye kafayı yiyecekti,allah allah dedim ne oluyor

    hastalık bunlar hastalık...
  • 16-02-2007, 22:28:27
    #6
    öle demeyin ama ... benmde bi hastaLığım war yazı yazarken ..
    mesela cümle sonrarına iki nokta koymak ve ve "l" harfini büyük Yazmak Gbi "LE harfi " ama mirc takılmam sadece genel alışkanlık ..
  • 16-02-2007, 22:28:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    waLLa benimki aLışkanLık ama bu aLışkanLığı bıraksam ii OLcak. geçen postanede reziL oLdum havaLe yapıcam ordada L Leri büyük Yapmısım. Adam Tekrar eLime verdi Kağıdı .düzgünce doLdur şunLarI Dedi
  • 16-02-2007, 23:19:26
    #8
    klavye başında isteyen istediği gibi yazsın ruh sağlınızı iyi yazmak bozabilir (fazla pc başında klavye yoranlar için
  • 17-02-2007, 02:14:05
    #9
    istiyen istedği gibi yazsın kim karışabilirki l yazmış L yazmış ne farkeder yeterki türkçeyi katletmeyim (anlamayanlar için özet " turk¢eyi kæt∟etmiyelim"