meseLa böyLemi
allahtan benim öyle bir sorunum yok
ama bir aralar bazı kişiler şekilli bir şey olduğunu sanarak
zorla "l" harfini büyük yazıyordu.
normalde zaten yavaş yazan adamlar "l" büyük yazcam diye 1 kelimeyi 5 dk ya yazıyordu
sonra bu zorla kazanılmış alışkanlık herkeze yayıldı.
bu alışkanlık "bU aLıŞkAnLıĞa" göre kat kat daha iyi diye düşünüyorum