meseLa böyLemi

allahtan benim öyle bir sorunum yok

ama bir aralar bazı kişiler şekilli bir şey olduğunu sanarak

zorla "l" harfini büyük yazıyordu.

normalde zaten yavaş yazan adamlar "l" büyük yazcam diye 1 kelimeyi 5 dk ya yazıyordu

sonra bu zorla kazanılmış alışkanlık herkeze yayıldı.

bu alışkanlık "bU aLıŞkAnLıĞa" göre kat kat daha iyi diye düşünüyorum