öle demeyin ama ... benmde bi hastaLığım war yazı yazarken ..
mesela cümle sonrarına iki nokta koymak ve ve "l" harfini büyük Yazmak Gbi "LE harfi " ama mirc takılmam sadece genel alışkanlık ..