Konu
"l" ler neden büyük ?
16-02-2007, 22:28:27
#6
rnmks
öle demeyin ama ... benmde bi hastaLığım war yazı yazarken ..
mesela cümle sonrarına iki nokta koymak ve ve "l" harfini büyük Yazmak Gbi "LE harfi
" ama mirc takılmam sadece genel alışkanlık ..