Konu
"l" ler neden büyük ?
16-02-2007, 18:50:00
#1
infinity
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bi süredir görüyorum bazı kişler ısrarla cümle içindeki "l" leri büyük yazıyor. Acaba bu hastalığın nerden çıktığını veya neden öyle yazıldığını bilen varmı. Kendilerini bi mol su ile boğmak istiyorum
Çok sinir olmaktayım çünkü