Konu
"l" ler neden büyük ?
16-02-2007, 22:28:54
#7
Erol
Üyeliği durduruldu
waLLa benimki aLışkanLık
ama bu aLışkanLığı bıraksam ii OLcak. geçen postanede reziL oLdum
havaLe yapıcam ordada L Leri büyük Yapmısım. Adam Tekrar eLime verdi Kağıdı .düzgünce doLdur şunLarI Dedi