Konu
"l" ler neden büyük ?
16-02-2007, 19:44:30
#2
zampir
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece "l" ler mi?
ç ler "ch",
ş ler "$h",
g,ğ ler "q",
b ler "ß"
..............
Yok yok ne yaptın dost burası r10, Allah'tan "$h" kullanan görmedim daha forumda. Ama kullanan olursada arkadaşlar çiziyorlar sanırım