BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece "l" ler mi?
ç ler "ch",
ş ler "$h",
g,ğ ler "q",
b ler "ß"
..............
Yok yok ne yaptın dost burası r10, Allah'tan "$h" kullanan görmedim daha forumda. Ama kullanan olursada arkadaşlar çiziyorlar sanırım