Oyunculuklar fena
9
●452
- 26-01-2023, 05:28:19https://www.instagram.com/reel/Cn3C4...d=YmMyMTA2M2Y= çekim için köpekleri nasıl ikna ettiler acaba 😃😃
- 26-01-2023, 05:38:45Gitmelerini istediği yerlere yiğecek koyuyorlar tüm filmlerde hayvanların usta oyunculuklarının sebebi yiğecektir
- 26-01-2023, 06:08:12Şu diksiyon kursuna gittiğimden beri yanlış kelimeler acayip şekilde rahatsız etmeye başladı beni. Bağışlayın hocam 😅yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yiğecek diye bir şey yok. Yiyecek olacak o. Diğer türlü "ğ" harfinin telaffuzu olmaz. Ama yazıyla yazılır. Misal,
"Meğer" diye yazılır "Meyer" diye okunur.
Eğer > Eyer
Geleceğim > Gelicem
Gideceğim > Gidicem
Değil > Di:l
Sonra > So:ra ( iki nokta üst üste, bir önce ki harfi iki ses uzatılacağını anlatır. Yani günlük hayatta sonra değil de soora şekilde söylenir)
Patlama yaşadım resmen 😅 - 26-01-2023, 06:10:47Cevap yazmaya korktum bir şeyi yanlış yazarım tekrar düzeltilirim diye kesin yine yazdımserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2023, 06:26:28İlk derse girdik. Kendimizi tanıtıyoruz ama hoca sürekli düzeltiyor. Ben şey demiştim sınıfa dönerek.yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya arkadaşlar biz baya konuşmasını bilmiyor muşuz 😅
Nasıl yanlış konuştuğumuzu bilseniz şaşırırsınız yani hocam. Mesela "kendi" kelimesi. Hala daha doğrusunu(do:rusunu) hayatıma tam uyarlayamadım. Hepimiz "açık e" ile telaffuz ederiz. Ama doğrusunu yazıyla anlatmaya çalışacağım > çalışıcam.
Kendi > K harfinin telaffuzu kapalı e ile yapılır ki doğrusunu biliyoruz zaten. Ke harfini normal şekilde okuyarak 'ndi' ekleyin. Ne kadar inceldiğini göreceksiniz 😅 - 26-01-2023, 06:29:25Aman ne gerek var yabancı dile Türkçe biliyorum zaten bile diyemeyeceğim sayenizde sağolun 🤣serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2023, 06:32:58🤣🤣 Estağfurullah hocam.yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu gördüm. Diksiyon denilen şeyi benim özelden almamam gerekiyor. Çok saçma. Kursa gittiğim ilk günden beri diyorum ki. İlkokuldan itibaren bu öğretilmeli. Madem bu dil benim, kendi dilimi özelden niye öğreneyim. 33 yaşına geldim Türkçe öğreniyorum 😅 - 26-01-2023, 06:38:19
- 26-01-2023, 06:48:5418 yaşında arkadaşımız var kursta. Geç kaldın. 😅yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
