Aman ne gerek var yabancı dile Türkçe biliyorum zaten bile diyemeyeceğim sayenizde sağolun 🤣
🤣🤣 Estağfurullah hocam.
Şunu gördüm. Diksiyon denilen şeyi benim özelden almamam gerekiyor. Çok saçma. Kursa gittiğim ilk günden beri diyorum ki. İlkokuldan itibaren bu öğretilmeli. Madem bu dil benim, kendi dilimi özelden niye öğreneyim. 33 yaşına geldim Türkçe öğreniyorum 😅