serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🤣🤣 Estağfurullah hocam.

Şunu gördüm. Diksiyon denilen şeyi benim özelden almamam gerekiyor. Çok saçma. Kursa gittiğim ilk günden beri diyorum ki. İlkokuldan itibaren bu öğretilmeli. Madem bu dil benim, kendi dilimi özelden niye öğreneyim. 33 yaşına geldim Türkçe öğreniyorum 😅

ben daha 25im 33 olunca bi bakarım bende