İlk derse girdik. Kendimizi tanıtıyoruz ama hoca sürekli düzeltiyor. Ben şey demiştim sınıfa dönerek.
Ya arkadaşlar biz baya konuşmasını bilmiyor muşuz 😅
Nasıl yanlış konuştuğumuzu bilseniz şaşırırsınız yani hocam. Mesela "kendi" kelimesi. Hala daha doğrusunu(do:rusunu) hayatıma tam uyarlayamadım. Hepimiz "açık e" ile telaffuz ederiz. Ama doğrusunu yazıyla anlatmaya çalışacağım > çalışıcam.
Kendi > K harfinin telaffuzu kapalı e ile yapılır ki doğrusunu biliyoruz zaten. Ke harfini normal şekilde okuyarak 'ndi' ekleyin. Ne kadar inceldiğini göreceksiniz 😅
Aman ne gerek var yabancı dile Türkçe biliyorum zaten bile diyemeyeceğim sayenizde sağolun 🤣