yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap yazmaya korktum bir şeyi yanlış yazarım tekrar düzeltilirim diye kesin yine yazdım
İlk derse girdik. Kendimizi tanıtıyoruz ama hoca sürekli düzeltiyor. Ben şey demiştim sınıfa dönerek.

Ya arkadaşlar biz baya konuşmasını bilmiyor muşuz 😅

Nasıl yanlış konuştuğumuzu bilseniz şaşırırsınız yani hocam. Mesela "kendi" kelimesi. Hala daha doğrusunu(do:rusunu) hayatıma tam uyarlayamadım. Hepimiz "açık e" ile telaffuz ederiz. Ama doğrusunu yazıyla anlatmaya çalışacağım > çalışıcam.

Kendi > K harfinin telaffuzu kapalı e ile yapılır ki doğrusunu biliyoruz zaten. Ke harfini normal şekilde okuyarak 'ndi' ekleyin. Ne kadar inceldiğini göreceksiniz 😅