sevgili günlük r10'daki arkadaşların hazırladığı sesli odaya girdim gayet zevkli yavaş yavaş tanışıyoruz umarım birbirimizi üzmeden devam ederiz muhakkak sizinde katılmanız gerek
Sevgili günlük, arkadaşlar uzunca bir süredir etkinlik yapalım diyorlardı. Havalar ısınsın isal felan olmayalım diye bekledik bunca süre. Manyak bi organizasyon ve ekşın 1 bomba gibi geliyor. 2 etkinlik birden
Tabiyki her zamanki gibi forumda konu açmayıp gidip eğlenicez biz bize. D_A_X , bu etkinlik özellikle senin için olacak. Zorlu bir parkur olacağından 22+ arkadaşlara haber verilecek.
+22 mi tüh be abi +20 yapsaydınız güzel olurdu bak
+22 mi tüh be abi +20 yapsaydınız güzel olurdu bak
Senle kuzen hariç. Siz misafirsiniz, acaba tarih hanginize uyar onu bilmiyorum bu nedenle birşey diyemiyorum şu anda. Bu günde kimse yok. Yarın arar konuşurum herkeşle.
Senle kuzen hariç. Siz misafirsiniz, acaba tarih hanginize uyar onu bilmiyorum bu nedenle birşey diyemiyorum şu anda. Bu günde kimse yok. Yarın arar konuşurum herkeşle.
Herşey olması gerektiği gibi oluyor sanıyorken bir anda olmaması gerekenlerin olması gerekiyormuş gibi görünmesi ve bunun sonrasında benim olmaması gerektiği için pişman olmam canımı çok sıkıyor.Şu hayat ne tuhaf.Ne kadar ilginç hayatlar var.Bazen en yakın olduklarımıza uzak olmak, bazen uzakta olanlara yakın olmak...
Günlük zor günler kapı ziline bastı.Az sonra açacağım kapıyı.sağlıcakla..