Konu
Sevgili Günlüğüm
03-06-2009, 16:42:49
#338
PaSaSa
slm günlük. O kardeşinin msn'inden bana yazdı.. O'nun O olmadığını bana sadece O takliti yaptığını öğrendim.. Keşke O'nu tanımasaydım..