Eski üyelerden biriyle telefonla konuşmuştum. "Ar ten" demişti.
O arkadaş ile dalga geçerken neden doğrusunu araştırmıyorsunuz? R10, Ronaldinho 10 isminden geliyor. Kısaltılışı yani İngilizce'de Ar Ten diye seslendirilir. İngilizce alfabesinde R (ar) olarak seslendirilmektedir.
O arkadaş ile dalga geçerken neden doğrusunu araştırmıyorsunuz? R10, Ronaldinho 10 isminden geliyor. Kısaltılışı yani İngilizce'de Ar Ten diye seslendirilir. İngilizce alfabesinde R (ar) olarak seslendirilmektedir.
Aydınlandım. Hatta büyük araştırmalarla 10 sayısının da İngilizce'de ten olarak ifade edildiğini öğrendim. Büyüksün saksivien.
Eskiden Ronaldinho 10 'du, daha sonra buradaki anlam maskotun isminin Rokito olması ve R10'un bağlı olduğu şirketin Rokito Digital olması ile birlikte RE ON olarak okumak daha doğru olacaktır.