• 18-10-2022, 10:07:50
    #19
    MP3 (empi üç) derken sıkıntı yok R10 (ar on) derken sıkıntı var öyle mi?

    Şaka bir yana bence Türkçe dilinde nasıl okunuyorsa öyle okunmalı.
  • 18-10-2022, 10:10:01
    #20
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    ARON efendim.
  • 18-10-2022, 10:15:24
    #21
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski üyelerden biriyle telefonla konuşmuştum. "Ar ten" demişti.
    O arkadaş ile dalga geçerken neden doğrusunu araştırmıyorsunuz? R10, Ronaldinho 10 isminden geliyor. Kısaltılışı yani İngilizce'de Ar Ten diye seslendirilir. İngilizce alfabesinde R (ar) olarak seslendirilmektedir.
  • 18-10-2022, 10:37:06
    #22
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arkadaş ile dalga geçerken neden doğrusunu araştırmıyorsunuz? R10, Ronaldinho 10 isminden geliyor. Kısaltılışı yani İngilizce'de Ar Ten diye seslendirilir. İngilizce alfabesinde R (ar) olarak seslendirilmektedir.
    Aydınlandım. Hatta büyük araştırmalarla 10 sayısının da İngilizce'de ten olarak ifade edildiğini öğrendim. Büyüksün saksivien.
  • 18-10-2022, 11:00:02
    #23
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aydınlandım. Hatta büyük araştırmalarla 10 sayısının da İngilizce'de ten olarak ifade edildiğini öğrendim. Büyüksün saksivien.
    İroniden de anlamıyorsunuz, yazık. Kategoriye tekrar bakın. 😁
  • 18-10-2022, 11:41:49
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ronaldinho 10 .net
  • 18-10-2022, 11:46:33
    #25
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu konuda tezler yazıldı çizildi fakat bir türlü orta yol bulunamadı.
    Burayada yazmışsınız tekrar tekrar aynı konuyu açmanın bir alemi var mı sizce?
    Üstte arama butonu var boşuna koyulmamış oraya

  • 18-10-2022, 16:12:21
    #26
    Lyqha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ron diyorum ağzı yormuyo
    ahahahah buna çok güldüm hocam yaa
  • 18-10-2022, 16:18:12
    #27
    backlinkAjans.com
    Eskiden Ronaldinho 10 'du, daha sonra buradaki anlam maskotun isminin Rokito olması ve R10'un bağlı olduğu şirketin Rokito Digital olması ile birlikte RE ON olarak okumak daha doğru olacaktır.