Konu
R10 Nasıl Okunur ?
18-10-2022, 10:07:50
#19
Tunahan
MP3 (empi üç) derken sıkıntı yok R10 (ar on) derken sıkıntı var öyle mi?
Şaka bir yana bence Türkçe dilinde nasıl okunuyorsa öyle okunmalı.