• 18-10-2022, 16:57:44
    #28
    arğ zehn
  • 18-10-2022, 17:57:08
    #29
    İkisi de olur.
    reon,aron.
  • 18-10-2022, 22:00:28
    #30
    re on hocam. ar olsa duramazsın
  • 18-10-2022, 22:03:22
    #31
    Üyeliği durduruldu
    a r o n
  • 18-10-2022, 22:38:10
    #32
    A R O N. Diye okuyorum aklım hep piyade tüfeğin de kalıyor.
  • 19-10-2022, 00:00:47
    #33
    wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski üyelerden biriyle telefonla konuşmuştum. "ar ten" demişti. :d
    🤮🤮🤮
  • 19-10-2022, 07:26:07
    #34
    reonnoktanet

    bide tersten oku bakim?
  • 19-10-2022, 09:44:33
    #35
    Bu konuyu açan arkadaşlar, bu soruyu ilk ben sordum diye düşünüyorlardır
    Gerçekten bu soruyu ilk soran kim acaba forumda.
    Benim reelden arkadaşım, r10'a üye kendisi, site satışı yapacaktı.
    Siteyi alacak kişi aron dan arıyorum deyince, arkadaşta o neresi demişti
  • 19-10-2022, 12:10:41
    #36
    Administrator
    re10