R10 Nasıl Okunur ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okunur ?
38
●
1.772
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Nasıl Okunur ?
1
2
3
4
5
18-10-2022, 09:59:51
#10
FurkişTV
ar 10 çok saçma geliyor bu tarz konular hep açılıyor o zaman AR TEN diye okunması gerek. Buda com.tr (kom.tr) gibi oldu
18-10-2022, 10:00:33
#11
UCDigital
Her hafta mutlaka popülere düşen o konu
18-10-2022, 10:00:37
#12
HazirAjans
aron.net diye okuyoruz reyon diyoruz o an aklımız nasıl demek istersen. Günaydın hayırlı sabahlar hocam sabah kahvesini fazla kaçırdınız galiba
18-10-2022, 10:01:08
#13
Lyqha
ron diyorum ağzı yormuyo
18-10-2022, 10:01:27
#14
anadoluvizyon
Reyon
18-10-2022, 10:01:46
#15
emreayd6n
valla ben türkçeyi seviyorum re-10 demek daha çok hoşuma gidiyor
18-10-2022, 10:02:51
#16
MaSTeK1
Okume diliniz neyse o şekilde okuyun.
Olması gereken bu.
İstanbul'un ana dolu yakası ve doğuya kadar olan bölüm REON diye bilir.
İstanbulun Avrupa yakası ve diğer Trakya bölümü ARON diye bilir şeklinde düşünüyorum.
Avrupaya kaydıkça değişebilir.
18-10-2022, 10:04:01
#17
EmircanAksu
Re10 olarak okuyorum 😄
18-10-2022, 10:07:10
#18
keremyagan
Python Coder
Re on net vi lav gugıl
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler