Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski üyelerden biriyle telefonla konuşmuştum. "Ar ten" demişti.
O arkadaş ile dalga geçerken neden doğrusunu araştırmıyorsunuz? R10, Ronaldinho 10 isminden geliyor. Kısaltılışı yani İngilizce'de Ar Ten diye seslendirilir. İngilizce alfabesinde R (ar) olarak seslendirilmektedir.