O arkadaş ile dalga geçerken neden doğrusunu araştırmıyorsunuz? R10, Ronaldinho 10 isminden geliyor. Kısaltılışı yani İngilizce'de Ar Ten diye seslendirilir. İngilizce alfabesinde R (ar) olarak seslendirilmektedir.
Aydınlandım. Hatta büyük araştırmalarla 10 sayısının da İngilizce'de ten olarak ifade edildiğini öğrendim. Büyüksün saksivien.