Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aydınlandım. Hatta büyük araştırmalarla 10 sayısının da İngilizce'de ten olarak ifade edildiğini öğrendim. Büyüksün saksivien.
İroniden de anlamıyorsunuz, yazık. Kategoriye tekrar bakın. 😁